KYURINAGA'S REVENGE
Kyurinaga Revenge platforming , eylem ve bulmaca dolu bir 2D - tabanlı oyun . Bizim iki kahramanların yanında savaş: samuray Kaoru Tamanegi ve yeni bir macera Feodal Japonya karşısında street fighter Brokoli Joe tüm ! Kaoru patlayıcı tuzakları . Sen herhangi bir noktada karakterler arasında geçiş ancak , bir yalnız kurt bile , hala Kyurinaga size atmak olacak tüm düşmanları ve bulmacalar aşmak için her iki kahramanlar birleştirmek gerekir akılda yapabilirsiniz . Ya da bir arkadaşı ile ortak kadar da can ve aşağı bizim co-op modunda Shogunate'yi getir.