Kung Fu Panda
DreamWorks Kung Fu Panda DLC'si ile içinizdeki MUHTEŞEMLİĞİ ortaya çıkarın! Po ve Öfkeli Beşli ile Yeşim Sarayı'nda kung fu'da ustalaşın. Aksiyon dolu savaşlar, filmlerden destansı hesaplaşmalar ve pand-astik eğlence için çok oyunculu modla dolu bu macera haritasında tekme atın, yumruk atın ve skadoosh hareketi ile ilerleyin!