Küçük İksir - 10 İpucu
10 İpucu içeren bu teklifle büyülü yaratıkların mesken tuttuğu bu masalsı diyarları kaybolma korkusu olmadan keşfet! İpuçları, olanak dâhilindeki bir sonraki adıma işaret eden veya oyun stilin için fazla zorlayıcı bulduğun mini oyunları pas geçmeni sağlayan görsel yardımcılardır.