Kraken Odyssey
Küçük kraken tehlikede! Bu 3D aksiyon/yarış oyununa balıklama dalın, son sürat koşun, tehlikelerden kaçınmak için zıplayın ve bitiş çizgisine ulaşın! Macerasında Voulpy'ye yardım edin! Küçük kardeşi kaçırıldı ve onu bulmak için farklı dünyalara seyahat etmek size kalmış! Kumsallar, ormanlar, karla kaplı dağlar, ateşli zindanlar... Zorluklar hiç bitmiyor ama dikkat edin de sonunuz yengeç eti olmasın... Adalardaki en havalı kraken olmak için, oyun kilidini açabileceğiniz çok sayıda kostüm sunuyor, korsan veya tek boynuzlu at - seçim sizin. Eğer ahtapotları ve sahili seviyorsanız Kraken Odyssey'de maceraya hazır olun!"