Kraken Başlangıç Yığını
Korsanlık kariyerinin en başından başlayıp şöhretli bir korsan olma yolunda ilerlemenin harika bir yolu olan Kraken Başlangıç Yığını ile avantajı yakalayın! Bu yığın, Korsan Dükkanından nesneler, harcayabileceğiniz Antik Sikkeler ve bir takım ücretsiz bonus kozmetikler ve altın içerir. Sea of Thieves deneyimine, yanı başında cüretkâr bir korsan için ideal bir evcil hayvan olan Gümüş Yeleli Berberi Maymunu ve kolay lokma olmadığınızı gösterecek Öfkeli Yumruk ifadesiyle başlayın. Bir yandan Kraken temalı bonus kozmetik setinin tadını çıkarırken diğer yandan maymununuza sevimli bir kıyafet veya ekstra ifadeler almak için Antik Sikkelerini kullanın. Kraken Başlangıç Yığını; 550 Antik Sikke, Gümüş Yeleli Berberi Maymunu, Öfkeli Yumruk İfadesi ve 10.000 Altın, Kraken Palası, Şapkası, Ceketi ve Yelkenlerinden oluşan ekstra ücretsiz içerikleri barındırır.