Kozmos Kurucu Paketi
HyperBrawl Tournament için bu Efsanevi kostüm paketiyle uzayın derinliklerine dal. Bu paket şunları içerir: - Lysander için 2 Efsanevi kostüm - Go-Zen için 2 Efsanevi kostüm - Shade için 2 Efsanevi kostüm - Brawlbot için 2 Efsanevi kostüm Not: Bu kostümleri kuşanmak için uygun kahramanın oyun içinde kilidi açılmış olmalıdır. Kahramanların kilidini açmak ücretsizdir ve oyun oynadıkça başarılır.