Kotenok
Piksel kedinle retro bir platformda kusursuz atlayışlara imza at! Tehlikeli bir ormanda kaybolan minik kediyi kontrol et! Keskin platform kontrollerinde ustala; koş, sıçra, çift zıpla ve atıl! Dikenler, düşmanlar ve zekice bulmacalarla dolu 50 zorlu bölümü aş. Canlı piksel dünyaları keşfet, mantarların üstünde zıpla, düşmanları alt et ve gizli eşyaların peşine düş. Bu yaramaz kediciği eve ulaştırabilir misin? Klasik platform oyunlarına yazılmış sevimli bir aşk mektubu seni bekliyor!