Komando Tavuk Paketi
Komando Tavuk Takımı (4 görünüm içerir) ile Komando Tavuk Kafalığı Görsel Aksesuarını (4 görünüm içerir) edin ve gıdaklayarak zafere ulaş. Çoğu karakter ile uyumlu.