Knightin'+
Bu küçük macerada epik bir arayış içindeki cesur Sir Lootalot'a katılın. Tehlikeli tuzaklar, hileli bulmacalar ve büyülü artifaktlar ile dolu dört tehlikeli zindanda ilerleyerek savaşın. Sir Lootalot'ın düşmanlarını yenmesine yardımcı olabilecek yeni yeteneklerin ve nesnelerin kilitlerini açarak dört zindanda da hayatta kalmaya çalışın. Knightin'+, 90'lardan kalma birçok muhteşem şaheserden esinlenen klasik bir macera oyunudur. Özellikler: * Klasik macera oyun modu * (Hiçbir şekilde ciddiye alınmaması gereken) alaycı ve samimiyetsiz bir hikaye * Şık piksel tarzı grafikler * Keşif esnasında akılda kalıcı özgün müzikle havaya girin!