Klasik Karakter Paketi
Orijinal Super Monkey Ball oyunundan yola çıkılarak yapılan karakter görünümleri ile eski tarzda takılın. Bu pakette AiAi, MeeMee, Baby, GonGon, YanYan ve Doctor için karakter görünümleri bulunur.