Klasik Kaptan Marvel Paketi
Carol Danvers, havaya uçan bir uzaylı makinesinden olağanüstü süper güçler edindikten sonra Kaptan Marvel olarak bilinen galaktik bir Süper Kahramana dönüştü! Artık, kadim düşmanları hayata döndüğünde, New York şehrini kurtarmak Kaptan Marvel'in görevi! Bu pakette 8 adet oynanabilir karakter ve yeni bir araç bulunuyor!