Klasik GRID Paketi
Klasik GRID Paketini indirirsen GRID'in orijinal sürümünde ön plana çıkan ve GRID 2'de yarışmak üzere güncellenen şu iki efsanevi araba senin olacak: Koenigsegg CCGT ve GRID'deki Pagani Zonda R'nin 2013 sürümü olan Pagani Zonda Revolución.