Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
Sevilen rol yapma oyunu geri dönüyor! Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning çok satan romanların yazarı R.A. Salvatore, Spawn'un yaratıcısı Todd McFarlane ve Elder Scrolls IV: Oblivion'ın baş tasarımcısı Ken Rolston'ın imzasını taşıyor. Büyüleyici grafikler ve geliştirilmiş oyun deneyimiyle güncellenen Re-Reckoning, engin bir oyun dünyası içinde heyecanlı ve özelleştirilebilir rol yapma oyunu savaşları sunuyor. ---------- Amalur'un, hayat dolu şehir Rathir'den Dalentarth'ın uçsuz bucaksız topraklarına ve Brigand Hall Caverns'ın amansız zindanlarına kadar uzanan sırlarını keşfedin. Şiddetli bir savaşın parçaladığı bir dünyayı kurtarın ve ölümün pençelerinden geri dönen ilk savaşçı olarak ölümsüzlüğün anahtarlarını elinizde tutun.