KINGDOM HEARTS Ⅲ Re Mind
Re Mind—KINGDOM HEARTS III'ün en can alıcı noktasında gelişen diğer hikâye. Kairi'yi kurtarmaya kararlı olan Sora, son mücadele patlak vermeden hemen önce Keyblade Graveyard'a gider. Madde formunda olmadığı halde yedi ışık muhafızının kalplerinin izini sürer. Muhafızların verdikleri savaşlara birinci elden şahit olan Sora, daha önce hayal bile etmediği gerçekleri öğrenmek üzeredir. * Bu içeriği kullanmak için KINGDOM HEARTS III'ün perakende sürümüne sahip olmalısın. Ayrıca, lütfen oyunu en yeni sürüme güncellediğinden emin ol. * Bu içerik, konser videosu içeriğini kapsamaz; konser videosu içeriği tek başına satılmaz. Bu ürünü aldıktan sonra, konser videosu içeriğine sahip olmak için “KINGDOM HEARTS III Re Mind + Konser Videosu” ürününü tam fiyatıyla ayrıca satın alman gerekir.