KINGDOM HEARTS III Re Mind + Konser Videosu
Re Mind—KINGDOM HEARTS III'ün en can alıcı noktasında gelişen diğer hikâye. Kairi'yi kurtarmaya kararlı olan Sora, son mücadele patlak vermeden hemen önce Keyblade Graveyard'a gider. Madde formunda olmadığı halde yedi ışık muhafızının kalplerinin izini sürer. Muhafızların verdikleri savaşlara birinci elden şahit olan Sora, daha önce hayal bile etmediği gerçekleri öğrenmek üzeredir. Bu içeriğe KINGDOM HEARTS Orkestrası'nın 30 Kasım 2019 tarihinde verdiği World of Tres konserinin videosu da dahildir. * Bu içeriği kullanmak için KINGDOM HEARTS III'ün perakende sürümüne sahip olmalısın. Ayrıca, lütfen oyunu en yeni sürüme güncellediğinden emin ol.