KINGDOM HEARTS HD 2.8 Final Chapter Prologue
7 Ekim 2026 saat 23.59'a kadar ön sipariş veren oyuncular, 48 saatlik erken erişim elde edecek. *Bu ürün başka paket setlerinde de mevcuttur. Lütfen aynı içeriği iki kez satın almadığından emin ol. KINGDOM HEARTS III'ün öncesini anlatan üç oyun içerir: ・KINGDOM HEARTS Dream Drop Distance HD: Yüksek çözünürlüklü bir yeniden düzenleme. Sora ve Riku, Master Xehanort ile olan karşılaşmalarına hazırlanmak için Mark of Mastery sınavına girer. ・KINGDOM HEARTS χ Arka Kapak (film): Serinin kökenlerinden bildiğiniz Foreteller'ların gizemli hikâyesini anlatan yüksek çözünürlüklü bir film. ・KINGDOM HEARTS 0.2 Birth by Sleep – A fragmentary passage – : Hikâyeyi KINGDOM HEARTS III'e bağlayan kısa bir bölüm.