Kingdom Eighties
Kingdom Eighties, ödüllü mikro strateji serisi Kingdom'ın yeni bağımsız oyunudur. Bisiklet sürmek, yaz kampları ve bir cumartesi sabahı pijamayla televizyon izlemek gibi eski günlerde yapılan nostaljik aktiviteleri yâd eder. Ailesini ve tüm kasabayı gizemli Harisler'in amansız saldırılarından koruması gereken genç bir kamp danışmanı Lider olarak oynuyorsun. Mahallenin küçük çocukları sana yardımcı olacak ve yeni arkadaşlar da edineceksin: Şampiyon, Tamirci ve Bilgisayarcı sana becerileriyle destek olacak. Yaratılış Tacı'nın sırrı ne ve Harisler neden onu çalmaya çalışıyor? Yeni ve geri dönen Hükümdarlar: Bisikletini al ve Harisler yazına hazır ol! HEM YENİ HEM TECRÜBELİ OYUNCULAR İÇİN BİR KINGDOM OYUNU Kingdom serisinin bilinen mekanikleri üzerine kurulu Kingdom Eighties, hikâye anlatımı konusunda yeni bir yaklaşım getiriyor. Mahalledeki çocukları ekibine alarak onlara inşaatlarda ya da savaşta görevler ver ve ailen ile Harisler ve Yaratılış Tacı hakkındaki sırları açığa çıkarırken bölgeni genişlet. BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR Kingdom Eighties dört alışılmadık kahraman ve onların arkadaşlığını anlatır. Lider olarak kasabanın kaderi senin ellerinde ama kendi başına pedal çevirmek zorunda değilsin: Şampiyon, Tamirci ve Bilgisayarcı ekibine katılarak kendilerine has yetenekleriyle sana savaşta yardım edecekler. SOKAKLARDA TARZINI KONUŞTUR Yaz kampı sadece bir başlangıç! Kingdom serisinde daha önce hiç görülmemiş mekânlara gideceksin. Kayak parkında yeni araçlar edin, Ana Cadde'deki dükkânları ziyaret et ve Yeni Diyarlar Alışveriş Merkezi'ni Harisler'den koru. Hepsi Kingdom'ın kendine has gözalıcı piksel sanatıyla üretildi.