Kingdom Come: Deliverance
Oyunda, bir demircinin oğlu olan Henry’yi oynuyorsun. Bir iç savaşın içinde kalıyor ve çaresiz bir şekilde dostlarının ve ailenin katledilişini izliyorsun. Vahşi saldırıyı güç bela atlatıp karşılık vermek için kılıcını kapıyorsun. Ebeveynlerinin intikamını al ve işgalci kuvvetleri geri püskürt!