Kingdom Come: Deliverance - The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon
Çok sevdiğimiz genç Sir Hans Capon’un kalbi... keşfettiği yeni aleve duyduğu yoğun hasretle dolup taşıyor. Kingdom Come: Deliverance'ın ikinci DLC paketi "The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon"da bu karakterin şimdiye kadar gözüne kestirdiği en güzel hizmetçiyi baştan çıkarma girişimleri anlatılıyor. Bu çapkının başarısı ve The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon’un mutlu sonla bitmesi sadece onun aşk sanatındaki ustalığına değil, size, yani onun en yakın arkadaşı Henry’ye de bağlı! Üç yeni görevi birbirine bağlayan temel amaç bu ve bu görevler sırasında sadece aşk şiirleri okumak, bir gece vakti buluşması ayarlamak ve öfkeli bir kasabı uzak tutmaya çalışmakla kalmayıp kana susamış haydutlardan oluşan bir grubun kampına gizlice sızacak, bir zar turnuvasına girecek, toprağı kazıp bir ceset çıkaracak, bir cinayeti araştıracak ve de... ee... belki birkaç cinayet de siz işleyeceksiniz. Ama tabii tüm bunları aşk için yapacaksınız!