Kingdom Come: Deliverance - Band of Bastards
Rattay çevresindeki yollar hiç ama hiç güvenli olmadığı için Sör Radzig Kobyla, eski arkadaşı yoksul ama kurnaz Rychwald’lı Baron Kuno ve onun korkulan paralı asker grubundan yardım ister. Radzig, gruba bu bölgeden geçerken rehberlik yapması ve adamların sorun çıkarmaya yönelik dizginlenemez doğalarını kontrol altında tutması için Henry’yi gönderir. Bölgede devriye gezmeye çıkarlar ve kısa süre içinde, Radzig’in çok eski can düşmanlarının intikam almaya geldiklerini öğrenirler. Rakip gruplar arasında kaçınılmaz bir hesaplaşmayla sonuçlanan dişe diş bir savaş başlar.