King of Ping Pong: MEGAMIX
Tek kişilik masa tenisi düellosunu, tam bir "boss kapışmasına" çeviren kıran kırana bir mücadele için ringe adım at! Masa tenisi, dünyanın en iyisi olma yolundaki bu aksiyon dolu macerada bir dövüş oyununa dönüşüyor! Giderek zorlaşan maçlarda, pratik zekânı ve hassasiyet becerini kullanarak tuhaf karakterleri ez geç. King of Ping Pong: MEGAMIX, dünyanın dört bir yanından masa tenisi savaşçılarının final turnuva için bir araya geldiği, "boss rush" tarzı bir arcade dövüş oyunu. Masanın karşısındaki rakiplerle yüzleş, sola veya sağa hareket et ve 3 yöne stratejik atışlar yap. Düşmanını yıpratırken geri dönüş vuruşlarına hazır ol. Rakiplerinden daha uzun süre dayan, stratejilerini kavra ve özel "öldürücü vuruşlar" yapmak için dayanıklılıklarını tüket! Arcade modunda sonsuz oyunun keyfini çıkar veya becerilerini geliştirmek için tekli maçlarda şampiyonlara meydan oku!