Kinect Paketi: Boom Ball 2 + Squid Hero
Tek pakette iki renkli Kinect oyunuyla tasarruf edin! Her iki oyunda da tek oyuncu ve 2 oyuncu için yerel işbirliği modu bulunmaktadır. Boom Ball 2, top sektirme, tuğla kırma ve bir şeyleri patlatmaya dair neşeli ve vücudun tamamıyla oynanan bir oyundur. Squid Hero, sizi buz kristallerinin parçalandığı ve hayvanların kurtarıldığı renkli bir maceraya çıkarıyor. Uyarı: Günlük kullanım aşırı fit olmaya yol açabilir.