Kinect için Boom Ball 3
Yine patlama zamanı! Boom Ball 3, klasik Kinec pin pon oyununu, sevimli kübik yaratıkların festival düzenlediği 50 sahnelik seviye ile güncelliyor. Ayrıca geliştirilmiş 2 oyunculu mod ve çaylaklar ve çok deneyimliler için 3 yeni zorluk seçeneği de içeriyor. Raketlerini resimlerle özelleştir ya da Kinect ile kendi fotoğraflarını çek. Tüm yaşlara, şekillere ve boyutlara uygundur!