IllFonic PublishingAksiyon ve macera
Killer Klowns From Outer Space: The Game mağazasında harcanabilen 1000 bilet. Bu biletleri özel Palyaçolar, İnsanlar ve görsel özelleştirmelerde kullanabileceğin diğer kozmetik ürünleri satın almak için kullan.