Kıdemli Mücevher Paketi
20 Mücevher içerir. Ejderhalarını geliştirip güçlendirecek oyun içi nesneler satın almak için Mücevherleri kullan! *Dikkat: Kayıtlı oyununu sildiğin zaman satın aldığın Mücevherler de silinecektir!