Kelime Crush - Kelime Oyunları Yapboz
Yepyeni, inanılmaz derecede bağımlılık yaratan kelime oyunu ile beynini oynayın ve egzersiz yapın! NASIL OYNANIR Gizli kelimeleri ortaya çıkarmak ve Word Yığınlarının çökmesini sağlamak için kaydırın! İlk başta kolay, ama hızlı zorlaşıyor. Oyunu yenebilir misin? NEDEN OYNAMALI? Kelime Yığınları, Bloom'daki Wordscapes, Word Chums ve Wordscapes üreticilerinin en son, en yüksek puan alan kelime oyunudur. Wordscapes oyunları ailesinde yeni misiniz? Dünya çapında milyonlarca oyuncunun kalbini (ve beynini) yakalayan bağımlılık yapan, beyin geliştirme oyununu deneyimleyin *. ÖZELLİKLERİ: ● HER PUZZLE'NIN MELİĞİDİR. Her bulmacanın ilgili kelimeleri bulmak için kullanın! ● EVRİM SEVİYELERİ. Her bulmaca, kelimeleri buldukça kayar. Bir bükülme ile kelime arama! ● DÜZEYLERİ ÇOK. Yakında daha fazlası ile 3000 seviyenin üzerinde oyna! ● GÜÇ-UPS KAZANIN. Takıldığınızda Spyglass, Lightbul, veya shuffle kullanın !! ● Özel Temaları ve Arka Planları AÇMA. Oynarken kilidini açan temalardan birini seç! ● BONUS İŞLERİNİ TOPLAYIN. Fazladan kelime bulmak için ödüller kazan! ● DAHA FAZLASI!