KELİME ARAMA TÜRKÇE
Kelime arama bulmacaları oynamak, odaklanma, dikkat ve desen tanıma becerilerini sakin ve keyifli bir şekilde geliştirmeye yardımcı olur. Hızlı tempolu oyunlardan rahatlatıcı bir mola sunarken zihni aktif tutan hafif bir zihinsel egzersizdir. Öğrenmesi kolay, oynaması rahatlatıcı ve zihinsel sağlığı desteklemek için harika bir yoldur. Özellikler: İki Oyunculu Mod Bir arkadaşınla birlikte oynayın ve bulmacaları yan yana çözün. Ayarlanabilir Zorluk Geniş erişilebilirlik seçenekleriyle deneyiminizi özelleştirin. Çapraz, dikey kelimeleri, örtüşmeleri, ters yönleri, uzun kelimeleri devre dışı bırakın, tahta boyutunu ayarlayın ve daha fazlasını yapın. Renk Temaları Gözleriniz için en rahat seçeneği bulmak üzere farklı renk temaları arasından seçim yapın. Bonus Seviyeler Her bulmaca aynı kuralları takip etmez. Sayı bulma, dizileri belirleme ve daha fazlası gibi özel zorlukları keşfedin.