kaybolmuş ışık
Üç yeni bölüm hikayeyi düşündürücü sonuna getiriyor. Bir kez daha küçük mum karanlık derinliklerde dolaşıyor. Aydınlatıcı ışığa doğru olan yolu bulabilecek mı?