Kasap Zırh Seti
Seçici bir yiyici değil misin? Bu görünüm, daha… seçici zevklere sahip olanlar için mükemmel. *Bu zırh setinin görünümü, hem erkek hem de kadın karakterlere uygulanabilir. *Bu öğe, karakterinin görünümünü değiştirir. İstatistiklerini veya becerilerini etkilemez. *Bu kozmetik zırh seti, donandığın zırhın görünümünü geçersiz kılmak için "Kozmetik" ekranında uygulanabilir.