Karlar Ülkesi
Anna, Elsa, Olaf ve arkadaşlarının yuvası Arendelle'e hoş geldiniz. Bu Karlar Ülkesi temalı dünyada Buz Sarayı'nı geçerek bilinmeyene doğru maceraya çıkın! Ödüller kazanmak için mini oyunlar oynayın ve bulmacaları tamamlayın, sonra kaleyi süslemek için geri dönün ve tüm bunları sevdiğiniz Karlar Ülkesi şarkılarını dinlerken yapın! - Oluşturan: Noxcrew Yalnızca Minecraft (2017) ile kullanılabilir, Minecraft: Xbox One Edition (2014) ile uyumlu değildir.