Karayip Korsanları
Alabildiklerinizi alın. Hiçbir şeyi geri vermeyin! Sevdiğiniz birçok hilebaz ve serseriyi içeren Karayip Korsanları Mash-Up'ta Jack ve tayfasına katılın. Tortuga'dan Gemi Enkazı Mağarası'na ve Davy Jones'un kasasına giden bir yol çizin. Bu günü, Kaptan Jack Sparrow ile yelken açtığınız gün olarak her zaman hatırlayacaksınız. Yalnızca Minecraft (2017) ile kullanılabilir, Minecraft: Xbox One Edition (2014) ile uyumlu değildir.