Karanfil Sözü Seti
Aile Ayını kutlamak için özel Kırmızı Çiçek temalı kıyafet! *Bu paket şunları içerir: -50 Puan -Karanfil Çiçeği Katmanlı Elbise (Kadın) -Karanfil Çiçeği Saç (Kadın) -Karanfil Asil Takım Elbise (Erkek) -Karanfil Zarif Saç (Erkek) *Bu paket oyun içi para birimi içerecektir ve satın alındıktan sonra iade edilemez. *DLC öğeleri gelecekte aynı veya farklı bir yöntemle satılabilir.