Karakter: Marie Rose
DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters'da Marie Rose'u kullanabilmek için bunu indirin. Bu gelecekte sınırlı bir süreyle ücretsiz bir deneme sürümü olarak sunulabilir.