Kara Şovalye Paketi
Efsanevi filmden harika araçlar ve patlama aksiyonlarıyla yürekleri hoplatan kovalamaca sahnesini deneyimleyin. Efsanevi Kara Şovalye ve Komiser Gordon ve de Joker ile adamları Harvey Dent'in polis eskortlarının eşinde kovalamaca yaşarken oyun oynayın. Üçüncü filmden Bane ve Kedi Kadın da oynanabiliyor.