Kao the Kangaroo - Summer Drip
Bu yaz için iki ücretsiz kıyafet elde etmenin tam zamanı! Summer Drip DLC’si iki kıyafet seti içeriyor (her birinde iki ayrı parça var) ve onları oyundaki diğer parçalarla birlikte kullanabilirsin!