Kao the Kangaroo: Bend The Roo'les
Kurallar çiğnenmek içindir ancak kangurular oynamak içindir. Kao The Kangaroo'yu tersine çeviren "Bend the Roo'les", boyun uzatmalı, sevimli ve kürklü bir ikonu deneyimlemenin yepyeni bir yoludur. Hem de yasadışı bir şeyler yapmadan tüm kuralları esnetebileceğin tek yol! Kao'yu daha önce hiç böyle görmedin! Eternal Warrior yenilmiş olabilir ancak Eternal World'ün etkisi devam ediyor! Yengeçlerin en büyüğü (ve en huysuzu) Eternal World'ün gücü ile dolu. Yegâne amacı bu gücü kullanarak adadaki tüm kangurulardan kurtulmak ve en sevdiği hobisinin yani uykunun keyfini sürmek… Dev yengeç, kendisine bahşedilen bu güçle birlikte tüm yengeçleri ve etrafındaki küçük yaratıkları kontrol etmek için kullanabileceği fiziksel beceriler kazanıyor ve bu becerilerle tek bir şeyi amaçlıyor: YENGEÇ KRAL OLMAK. Bu takırdayan tehdide karşı koyabilecek tek şey Kao! Acaba Kao, Yengeç Kral'ı alt edebilecek mi?! Eternal World sonsuza kadar ortadan kaldırılabilecek mi!?! Tüm bu soruların cevaplarını Kao The Kangaroo: Bend the Roo'les'ta bul!