Kao the Kangaroo A Well Good Bundle
Kao The Kangaroo’nun ilk genişleme paketi çıktı! İçiniz kuyu sevgisiyle dolsun! Fethedilmeyi bekleyen 5 yeni Sonsuz Kuyu ile 5 yeni ürkünç kıyafet getiren Oh! Well DLC paketi Kao’yu meşgul edecek bolca içerik sunuyor!