Kanlı Hasat
Şekerlerinden tat alınmayan ve şeker vermek yerine bolca şaka yapılan Cadılar Bayramı temalı TK Baha'nın Kanlı Hasat'ında kafanızı kollayın. Zombi T.K. Baha'ya korkunç Balkabağı Kralı'nı yenmesinde yardımcı olup koleksiyonunuza yeni bir kafa ve görünüm seti ekleyin. Bu, Borderlands 2 için hazırlanan bir dizi Kelle Avcısı paketinin ilki. Yeni hikayeye, patronlara, kafalara ve görünümlere göz atın!