Kan ve Şenlik Ateşi Silah Paketi
Kan ve Şenlik Ateşi güncellemesinden G36C Taarruz Tüfeği ve Kanlı Orak Silahlarını içerir. Her silah, 5 benzersiz görünüm çeşidine sahiptir.