Kala
Canavarın DNA'sının sırrını çözmeye kararlı olan Dr. Kala Kupur, canlı örnekler için Shear'a geldi ve bunları kendi genomuyla birleştirdi. Artık canavarların nasıl geliştiğini biliyor ve yavaşça insandan başka bir şeye dönüşüyor. Canavarların becerilerini kontrol edebilen ve bunları savaşta kullanabilen bir şey.