Kaji Character Pack
Sokağın özgür ruhu — Kaji ile sahada tanış! Bu paket şunları içerir: - Karakter — Kaji - Kaji Gelişim Kutusu Bileti ×5 *Satın alındığında, paket iade edilemez çünkü tek kullanımlık / geri alınamaz oyun içi öğeler içerir. *Satın alındığında, paket Mesaj Kutusuna gönderilir. *Kaji’ye zaten sahipseniz, Kaji belirli bir puan miktarına dönüştürülür. *Satın aldıktan sonra Kaji Verimli/Efsanevi Paket DLC’sini satın alamazsınız. *Paket bileşenleri ve satışı önceden haber verilmeden değiştirilebilir veya sonlandırılabilir.