Kahramanlar ve Düşmanlar Paketi
DC Comics'in korkusuz kadınlarını kutlama amaçlı bu süper kahramanlar ve düşmanlar koleksiyonu, oyunculara Raven olup kasıp kavurma, Batwoman olup savaşma, Terra olup yerle bir etme ve Power Girl olup hunharca iyi bir yumruk indirme fırsatı sunar! Paket ayrıca uzaylı prenses Starfire, suları kontrol edebilen Mera, hayvan taklitçisi Vixen ve Spoiler olarak Stephanie Brown gibi fan favorileri de içerir. Son derece patlayıcı Plastik ile soğuk ve kurnaz Killer Frost'a karşı hepsinin tetikte olması gerekiyor!