Just Cause 4 - Los Demonios
Rico ve Javi, Solis kıyılarında yeni keşfedilmiş bir tapınağı araştırmaya başladığında; Kara El ile çalışan bir arkeolog hapis tutulan kadim ve habis bir gücü yanlışlıkla serbest bıraktı. Adaya yayılan bu parazit yerlilerin yaşamlarını tehdit ederken karşısına çıkan Kara El güçlerine de saldırıyor. Rico şimdi bu yeni tehditle başa çıkmalı ve çok geç olmadan iblisleri geldikleri yere geri postalamalı!