Just Cause 4 - Kaçak Paketi
Kaçak Paketini al ve özel Kaçak Dron Tüfeği, Kaçak Atlama Tulumu ve Kaçak Paraşütüne sahip ol. - Kaçak Dron Tüfeği: Bu teknoloji harikası, çatışma sırasında Rico'ya yardımcı olacak bir destek dronu ateşliyor. - Kaçak Atlama Tulumu: Bu eşsiz kaçak tasarımla Solís'in göklerinde uçarken tarzını göster. - Kaçak Paraşütü: Bu kaçak tasarımıyla Solís'in göklerinde süzül.