Just Cause 4 - Genişletme Kartı
Genişletme Kartı'yla Just Cause 4 deneyimini arşa çıkar. Yeni silahlar, görevler, teçhizat ve oynanış biçimleri burada! Çıktıkları anda şu üç genişletmeye de 7 gün önceden erişim sağlar: Dare Devils of Destruction: Farklı patlayıcı mücadelelerde rakip çeteleri indirmek için pek çok silahlı araçtan birini sür. Los Demonios: Kadim ve şeytani bir güç, Solis Adası'nı beklenmedik bir biçimde sarıyor. Rico bu yeni tehditle savaşmalı ve çok geç olmadan iblisleri geldikleri yere geri göndermek için aradığı cevapları bulmalı! Danger Rising: Savaş oyuncaklarının arasına yeni uçan kaykayını da ekleyen Rico, kendisini saf dışı bırakma planları yaptıklarını öğrenince Ajans'ı yok etmeye yemin ediyor.