Just Cause 4 - Dövüşçü Meka
Dövüşçü Meka hızlı tahribat için birebir! Dövüşçü Meka'nın güçlü yumruğuyla Kara El sığınaklarını yerle bir et. Ayrıca bu Meka, hava aparkatı saldırısıyla uçan hedeflere de hasar verebilir!