Just Cause 3: Reaper Missile Mech
En yeni mekanize araç teknolojisi ile üretilen "Reaper" Mech çatışmalara şıklık ve incelik ve sofistikasyon getiriyor. Koltuğuna otur, arkana yaslan ve çok hedefe kilitlenen roketatarının, Grip gravite silahının ve güç darbesinin keyfini çıkar.