Just Cause 3: Bavarium Sea Heist
Just Cause 3: Bavarium Sea Heist, Hava, Kara & Deniz Genişletmesi kartının üçüncü PDLC paketi. Annika, Sheldon, Looch ve yeni müthiş roket teknenin de yardımıyla Batı Medici'nin tehlikeli denizlerinde seyret, Eden Corporation'ın geliştirdiği tahrip gücü en yüksek silaha ev sahipliği yapan gizemli araştırma tesisi Stingray'e sız. Bu içerik paketinde keşfedilecek yepyeni bir lokasyon, görevler, tehdit türleri, ağır silahlı roket teknesi ve müthiş "Eden Spark" yıldırım silahı bulunuyor. Özellikleri - Medici kara sularında bulunan, Eden Araştırma tesisine ve gizemli "Stingray" üssüne ev sahipliği yapan Scolio'yu kurtar. - Müthiş roket teknesi “Loochador”la seyret, aynı anda birden fazla hedefe kilitlenebilen roketatarları ve minigunları kullanarak korkunç Black Hand Filosunu yok et. - Stingray üssüne sız, Müthiş “Eden Spark” yıldırım silahını çal, yepyeni hikaye ve görevlerde düşmanlarına ölüm saç. - "Boat Invader" görevinde kazanacağın modlarla Eden Spark silahını daha da geliştir.