Jurassic World Maceraları
Vahşi yaşamda tarih öncesi dinozorlarla hayatta kalmak için modern bir dünyaya adım atın. Savunmasız dinozorları korumaya ve kurtarmaya yardımcı olurken uç yırtıcılarla karşılaştığınızda hayatta kalmayı öğrenmek için beş ikonik karakterden biri olarak oynayın. Kaçak avcıları kovarken, örnekler toplarken ve yeni gizemlerin kilidini açarken tanıdık yerleri ve yeni, geniş bölgeleri keşfedin.