Jurassic World Evolution: Otçul Dinozor Paketi
Yeni eklenen üç farklı otçulla parkındaki yaşamın çeşitliliğini artır. Jurassic World Evolution: Otçul Dinozor Paketi, her parka muhteşem bir hava katacak olan sosyal bitki yiyiciler ekliyor.Homalocephale: "Yassı kafa" anlamına gelen bir adı olan Homalocephale, düz, kalın, kama şeklinde bir kafatasına sahiptir ve kafasını toslamak için kullanır.Dryosaurus: Ormanlık yaşam alanlarını tercih eden Dryosaurus, hızına ve hünerlerine güvenir.. Koşarken sert kuyruklarını denge kurmak için kullanırlar.Nigersaurus: En küçük sarapodlardan biri olan bu tür, yaklaşık 9 metre uzunluğundadır. Nigersauruslar uzun boyunlarına rağmen etrafı tarar ve yere yakın olan bitkilerle beslenir.